#1 2010-08-15 21:04:44

 Jasion

Administrator

Zarejestrowany: 2010-08-15
Posty: 4
Punktów :   

Regulamin

I. Wstęp

We wstępie chciałbym w kilku zdaniach przybliżyć wam tematykę forum, oraz napisać trochę od siebie.
Forum powstało na potrzeby strony LigaMistrzoow.npx.pl/ . Jest to główna strona symulatora prowadzenia swojego klubu. Dzięki niej, możesz wcielić się w selekcjonera i poprowadzić ulubioną drużynę. Z mojej strony chciałbym napisać, iż mam nadzieję że zostaniecie z nami na dłużej, życzę dobrej zabawy.

!!KAŻDY UŻYTKOWNIK MA OBOWIĄZEK PRZECZYTAĆ REGULAMIN!!



II. Główne postanowienia

1. Każdy użytkownik, wraz z założeniem konta, zobowiązany jest do zapoznania się z treścią tego regulaminu, i bezwzględnego przestrzegania go.
2. Nieprzestrzeganie regulaminu wiąże się z konsekwencjami w postaci ostrzeżeń (tzw. ''warnów'') bądź banem (4 ostrzeżenia) na czas od 24 godzin do tygodnia, bądź ban dożywotni (w ostateczności).
3. Regulamin może zostać zmieniony, o czym każdy użytkownik zostanie poinformowany stosowną notatką w rubryce ''Ogłoszenia'' u góry głównej strony forum.
4. Tylko admin ma prawo do zmian w regulaminie.

III. Zasady oraz prawa użytkownika

1. Każdy użytkownik ma prawo do założenia nowego wątku po wcześniejszym zapoznaniu się z regulaminem:
→   a) Wątek powinien mieć odpowiedni temat, bezpośrednio związany z treścią.
→   b) Wątek nie może zawierać treści rasistowskich, pornograficznych bądź obrażających innych użytkowników.
→   c) Wybrany musi zostać odpowiedni dział.
→   d) Przed założeniem nowego tematu sprawdź, czy nie istnieje taki sam/podobny.

2. Użytkownicy mają prawo do dyskusji na każdy temat zgodny z regulaminem.
3. Przejawy agresji słownej z powodu nietolerancji poglądów, kultury, religii będą karane - forum jest otwarte dla każdego, bez względu na kolor skóry czy wyznanie.
4. Na forum wymagana jest kultura osobista oraz poprawna polszczyzna - jeżeli masz kłopoty z ortografią używaj przeglądarki ze słownikiem.
5. Użytkownik może zostać ukarany przez wyznaczoną do tego grupę osób (moderatorzy) bądź przez samego ADMINISTRATORA.
6. Wszelkie formy reklamy bez uzgodnienia z administratorem będą kasowane i karane.
7. Prywatne wiadomości nie powinny być wykorzystywane do robienia reklamy, obrażania bądź jakiejkolwiek formy spamu - takie zachowanie powinno być zgłaszane do moderatorów lub do samego administratora.

IV .Podpis, awatar
1. Awatary:
→   a) Powinien mieć wymiary 100x100px
→   b) Nie może zawierać wulgaryzmów, treści rasistowskiej bądź pornograficznej czy też obrażającej któregoś z użytkowników. Takie będą natychmiast usuwane, a użytkownik odpowiednio ''nagrodzony''.
2. Podpis:
→   a) Nie powinien być wyższy niż 250px
→   b) Zabrania się używania podpisu do reklamy.
→  c) W podpisie nie mogą znajdować się treści pornograficzne, rasistowskie oraz obrażające innych.
→  d) Dopuszczane są animacje, lecz nie większe niż 1mb. Animacja nie powinna rzucać się w oczy.

V. Zakończenie
Drogi użytkowniku, dziękuję Ci że dotrwałeś do końca tego regulaminu. Mam nadzieję że będzie on przestrzegany, i ani ja, ani moderatorzy nie będziemy musieli karać za łamanie jego punktów. Przypominam, że treść regulaminu może ulec zmianie.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.rolnictwo2009.pun.pl www.spirits.pun.pl www.pomoc-psychologiczna.pun.pl www.opowiadaniarp.pun.pl www.zmierzchkhorinisrp.pun.pl